lørdag 2. mai 2009

Åsen opp !



RETT før start !


På vei !

Vel i mål ;)



Åsen Opp - Årets hardeste terrengløp ! 

Jørgen tok turen fra Trondheim for en liten treningscamp hos meg i Florø. Det har vert knallbra !
Trening på gym i går, ÅSEN OPP i dag og trening på gym i morra før han drar. 

Åsen Opp var utrolig kjekt. Første året som deltakere, men dette blei instant tradisjon.
Neste år skal tiden knuses ! Godt gåen i skroget både Jørgen og eg no. Det føles herlig !

I kveld blir det and med appelsinsaus til middag. Gleder meg stort til det !
Puss och kram !

6 kommentarer:

  1. Hvor startet dere, og hva ble tida?

    SvarSlett
  2. Yeah! Sportye gutta :D

    SvarSlett
  3. Vincent: Starter ved krokane skole og vi brukte 32 minutter og 40 sekunder.
    God nøgd ! Da har vi eit mål som skal knuses til neste år ;D
    Solveig: Oh yeah ! ;D

    SvarSlett
  4. DET må jeg si er sporty altså. Selv som skiløper hadde jeg ikke løpt et slik løp "frivillig" ;) .. haha. Løp intervaller her på lørdag, og jeg holdt på å dø etter 2 intervaller av 30 sek..hoff :p har for sikkerhets skyld meldt meg på sykling da.som jeg aldri gjør! Eidsvol - Oslo ;) er bare 6 mil da, så det går nok greit. Hvor langt var løpet da?

    SvarSlett
  5. Måtte jo pine Jørgen litt når han først var på besøk. D:

    Løpet er ikkje lengre enn 2,6km så skal ikkje skryte på oss for masse, men det er jaggu tungt nok !
    (Eg skyr kardio som pesten, som du kanskje veit ;D Må laaaangt tilbake før du finner det i loggein min på myo ;))

    Intervaller er døden ! Og 30 sekunder ? Mad, Marianne !
    6 mil på sykkel burde gå greit så lenge du ikkje får melkesyre tidelig. Fikser det vettu !

    SvarSlett
  6. Hehehe..yeda..det går nok greit :) skal danne baktropp uten syre tenkte jeg ;) hehe. Ha en fin 17! :D

    SvarSlett