mandag 25. mai 2009

Hyttetur !

På hyttetur med frisøren til min familiehytte. Snart hundre år gammel hytte som ligger gjennom ein skog, over eit vann og gjennom ein skog. Uten innlagt strøm og vann. Genialt avbrekk fra verden.
Nyankommet og funnet fram klær fra hytteskapet. Alvorlig gammel bukse og jakke !

Frisøren fikk fisk, hennes første noen sinne.


Tilbreding av fangsten !



Ikkje akkurat den vi fikk, hadde med ei halv ørretside. ;)
Som det er mulig å se på bildet, så er det jævlig vått rundt grillen. Det begynte å regne midt oppi det heile. Akkurat som det skal være når man skal grille..
Grilla laks og ørret er sykt godt !



Obligatorisk posering i sola.


Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Ei helt vanlig hytte altså.

    så ut som dere fikk solskinn også på det første bildet? ;)

    SvarSlett
  2. Morten btw, google-profilen min funka ikke.

    SvarSlett
  3. Ser kooos ut ;D Lenge siden jeg har vært på hyttetur ass :( Gleder meg til den dagen jeg går ute i sola og viser flesket mitt og er stolt over fett%n min og ;D like you;)

    SvarSlett
  4. Hadde litt solskinn, Morten ! Akkurat nok til å få varme i ytterste hudlag !

    Hyttetur ER koooos ! Med den framgangen du har for tida, Tidyboy, så er det ikkje mange månedene om å gjøre før du sprader rundt naken med hevet hode ! ;)

    SvarSlett