søndag 15. mars 2009

Bra dag !


Har fått gjort masse av det som var på planen, utenom å sove lenge.
Var oppe ganske tidlig og spiste før eg gikk på trening. Dagens trening var bra, heldigvis.
Tok ein proteinshake, neve med nøtter og 2 bananer etter trening. 

No gjenstår det bare å sveipe over gulvet med ein støvsuger og ein mopp, tørke av bordet, flytte litt ting fra soverommet til rotestua og lage mat.

Legger ved eit bilde fra torsdag, trur eg. Må skryte litt da eg føler at formen kommer seg.

11 kommentarer:

  1. Wow!!Ser meget bra ut Tass:)

    SvarSlett
  2. Wow, for en overkropp! *deilig* ;D
    Kjempe bra form :)

    SvarSlett
  3. Wow, for en overkropp! *deilig* ;D
    Kjempe bra form :)

    Kristine

    SvarSlett
  4. Fantastisk bilde!;D
    totaly byggjarkar ;)

    SvarSlett
  5. No må du legge på deg litt meir biff, må ikkje bli for liten heller;)
    Men du ser jo bra ut sånn sett:)
    Bra jobba!!!

    SvarSlett
  6. NAIS NAIS NAIS TASS!:D:D

    SvarSlett
  7. Brage har en overkropp stand-in. Dårlig gjort å lure folk :|

    SvarSlett
  8. Steike! Du er jo toight like a toiger! Keep up the good work! PS: Måltidene dine skal jeg la meg inspirere av! Så særdeles nyyyydelig ut alt sammen! Er du inne i en lite sitrus-fase? ;D

    SvarSlett
  9. TAKK ! ;)

    Synes sitrus lar seg veldig godt kombinere med rødt kjøtt, men i går hadde eg ein typisk banandag der det blei banan til alle måltider.

    Skal bli flinkere til å legge ut meir, men går periodevis litt mykje i det samme..

    SvarSlett