mandag 16. mars 2009

Fantastisk måltid


Gårsdagens fantastiske måltid. Det var bare heilt absurd godt. 
Biff av hjort som var utrolig mørt og ein soppstuing av sjølvplukka sopp fra i høst.

Lagde alt sjølv, og steikte biffen etter mine eigene preferanser. Tok kjøttet ut av kjøleskapet eit par timer før eg skulle tilbrede det så det fikk romtemperatur før det skulle på panna. Krydra godt med salt og pepper og steikte det eit par minutter på kver side i bittelitt olje som gav ei nydelig steikeskorpe samtidig som det var rødt og saftig inni. Superb !

Soppstuingen lagde eg mengder av ettersom det er dødsgodt ! Begynte med å steike 1.5 løk i litt MCT olje, heiv så i ein halv chilli og ein del kvitløk. Ein liten dæsj med worcestershire saus og ein maggi kjøttbuljong hadde eg også oppi i lag med salt og pepper. Så kom det nesten ein halvkilo med champignon og 2 små bokser med sjølvplukka sopp. Gikk mykje i kantareller og steinsopp. Til slutt heiv eg i ein halv squash. Greit med litt crunch og det er veldig ok fyllmasse. :D


 

1 kommentar: