torsdag 19. mars 2009

Dagens herligheter


Øverste blei kvelds i dag. Var heilt dessertfølelse over det, til tross for at det var eit komplett måltid.
Steikte kylling med litt chilli, salt og pepper og mot slutten av steiketida hadde eg i 2 nektariner som var kutta opp i biter. Lukta herlig søtt når nektarinene blei varme.
Hadde over i ei skål og strødde cashews over. Nydelig !

Glasset der inneholder ein kjempegod smoothie av 200g frossene blåbær, 1 liten banan, 40g proteinpulver (Mocca fra myrevolution, naturligvis) og 30g økologisk sukkerfritt peanøttsmør. Litt vann måtte også til for at det skulle gå rundt. 
Elsk !

5 kommentarer:

  1. omg, skulle konvertert til "myrvann-og-proteinpulver-gumler-klanen" skulle eg!

    Ubertass - Kver dag er en seier/fest!

    SvarSlett
  2. Hei jeg lurte på om du spiser likt de dagene du trener og de dagene du slapperav? :)

    SvarSlett
  3. Hei !

    Ja, det gjør eg nok. Spiser samme maten ihvertfall. Antall måltid varierer dog, og varierer fra treningsdag til treningsdag også.
    Spiser etter Health and Fitness Concept fra MyRevolution.
    Genialt konsept, virkelig !
    http://www.myrevolution.no/article.php?artigoID=2
    Artikkel verd å lese ;)


    HAI ÅSMUND ! MYVANN OG PROTEINPULVER ER TINGEN ;p <3

    SvarSlett
  4. Sukkerfritt peanutsmør?

    SvarSlett
  5. Star da.. Naturligvis ;)
    Green Choice Peanøttsmør !
    Har det på Eurospar og Mega, trur eg.

    SvarSlett