søndag 15. mars 2009

Stressa og sliten !

Hadde masse masse masse eg måtte få gjort i dag og har fått gjort masse, uten tvil.

Var jo jobb i dag tidlig, som eg har fortalt. Der gikk nesten halve dagen. Ganske gåen i trynet da det blei litt lite søvn natt til i dag. Slappa av og tok litt mat, og før eg visste ord av det var klokka blitt 5 (Sto opp klokka 7..)
Så var det ein tur på butikken uten å finne karbonadedeig, tur ut i gamle leiligheten for å pakke, rydde, flytte og vaske og lenge før eg var ferdig var klokka blitt 9 - NI ! 
Måtte bare hive i meg mat da og komme meg på trening. MÅTTE trene ! Tungt og jævlig var det, men hadde hyggelig kompis med. Overlevde med nød og neppe. 
BuddyboyBørge har satt opp tømmesett på slutten av programmet med 1-2 x 30 reps.
30 reps - Hahaahaha ! Det brenner så sinnsykt i beina ! ;D 

I morra skal ALT bli bra ! Sove lenge, stresse meir, trene og spise masse ! I morra er dagen ! 

1 kommentar: